Vår misjon

Vi gjør gode bedrifter til sterke merkevarer

Brand kommer fra det norrøne ordet brandr som betyr brennemerking. Nettopp dette har aldri vært viktigere – å investere i merkevaren så den brenner seg fast i hukommelsen til folk!

Merkevarehøvdingen av de jærske slettene

Det tar ikke mange minuttene på tomannshånd med Idar Håland før du opplever hans brennende engasjement for merkevaren sin, Håland Kjøtt.

Les mer

Case: SafeClean

We’re on a toxic sh*t mission!

Med et tydelig budskap kom SafeClean i posisjon til å levere flere tilbud, landet flere kontrakter og doblet omsetningen.

Les mer

Case: Håland Kjøtt

Grævla goe, lokale råvare

Med en kombinasjon av dialekt og en leken identitet skapte Håland Kjøtt en sterkere lokal forankring for å tiltrekke seg nye kundegrupper.

Les mer

Kappløpet om green-tech

Maritim sektor slipper ut 940 millioner tonn med CO2 i året. Til sammenligning er Norges samlede utslipp ca 50 millioner tonn! Dette er en næring hvor det jobbes iherdig for å redusere utslipp. Det er en kamp om posisjoner, teknologier og investorer.

Case: Landkreditt

Vi som digger, digger, digger norsk mat

Hva kan egentlig tradisjonelle bønder ha til felles med trendy byfolk? Jo, selvfølgelig forkjærligheten for gode, norske råvarer!

Les mer

Case: NRC Group

Vi bygger landet

I en strategisk oppkjøpsfase trengte NRC Group å samle troppene under én felles visjon.

Les mer

Det Steve sier...

Your brand is the single most important investment you can make in your business.

Steve Forbes – Editor-in-Chief, Forbes magazine