Business as unusual — men mye du kan ta tak i likevel! 

Har bedriften din kommet opp med gode nok mottrekk til en hverdag snudd på hodet som følge av koronakrisen? Selv om verden fungerer litt annerledes i disse dager, kan det også være med på å skape muligheter. Vi er overbeviste om at de som er fremoverlente nå kan komme styrket ut av krisen!

Del på: FacebookLinkedInTwitter

Kreativitet er en sterk kraft som bor i veggene hos oss i Minnesota. Vi klør i fingrene etter å bruke denne kraften til å hjelpe nettopp din bedrift med styrke deres posisjon i denne vanskelige tiden. Her er noen eksempler på tiltak som det kan være lurt å ha fokus på i disse dager:

 

Strategisk tydelighet skaper oppdrift

Sterke merkevarer spiller på våre emosjonelle verdier. Dette krever strategisk tydelighet med ord som er ekte og som inspirerer. Hvem er dere egentlig? Hva vil dere være for hvem? Hvorfor er dere viktige? Hvordan skal dere være relevante fremover? La oss utfordre dere og hjelpe med å skape gode svar!

Vi elsker en strategiprat


Oppussing av visuell kommunikasjon 

Nå passer det perfekt å gjøre de tingene du ellers aldri får tid til i en hektisk hverdag. Som å rydde opp på nettsider og i presentasjoner, fjerne gammelt og fylle på med nytt og relevant innhold. Det er ofte mye som kan gjøres uten å starte helt på nytt. Det viktigste er at budskap og etterlatt inntrykk står i stil med strategi og merkevareplattform.

Vi er klare for å hjelpe

Synlighet og digital opprydding

Folk har aldri brukt mer tid på digitale medier. Da er det ekstra lurt med en grundig gjennomgang av bedriftens digitale kanaler. Fungerer SEO og Google Adwords optimalt? Er dere representert i alle sosiale mediekanaler, eller er det nå dere skal satse på for eksempel TikTok eller Snapchat? Kanskje dere nå bør lansere en kampanje på Facebook og Instagram siden målgruppen sveiper innom oftere enn vanlig? Eller trenger dere bare en grundig opprydning i feeden på de ulike kanalene?

Vi vil gjerne hjelpe til


Tid for helt nye tanker?

Det finnes garantert flere muligheter i markedet som dere kan levere på. Kanskje bør eksisterende produkter og tjenester, pakketering eller distribusjonsmetoder endres? Bør større deler av virksomheten digitaliseres? Kanskje tiden er inne for å ta en kikk på eksisterende forretningsmodell og utforske nye markeder? Bruk våre rådgivere som sparringspartnere for å verifisere og tydeliggjøre mulighetene sammen med deg!

Fotografen som ble kringkaster
12. mars ble det bråbrems for Kolonihaven fotostudio. Eier CF Wesenberg sitter ikke stille. Han visste at hans studio hadde alt som skulle til for å tilpasse seg nye tider. På få uker står et flunka nytt video- og streamingstudio klart. Kringkastingen.no er et lavterskeltilbud med høy terskel for kvalitet. Både for de som kommer innom med et ferdig innholdskonsept, og for de som trenger hjelp til å skape innhold. I studioverkstedet kan du sparre om innholdsideer, få hjelp til regi, manus og skjerm-coaching. «Bli bedre på skjerm» er mandatet til Kringkastingen.no – og det er det mange der ute som trenger.

La oss tenke nytt sammen

Artikkelen fortsetter under bildene

Ny visuell identitet

Har dere vurdert en større makeover, så kan det være en perfekt timing for det nå! Merkevarene som tør å satse i disse dager vil fremstå som både offensive og fremoverlente, og kan komme styrket ut av krisen. Vi har både dyktige designere og effektive metoder for å sikre at dere vil fremstå i ny og riktig drakt!

Vi hjelper deg med ny drakt 


Kampanjer

Det er nok mange bedrifter som sitter på gjerdet og ønsker seg tilbake til normale tider før de vil trøkke til med neste kampanje. Hvorfor ikke sette i gang med dette arbeidet allerede nå, så er du klar til å lansere «før alle andre»? Og trenger du egentlig å vente med å kommunisere?  Kundene dine er tilgjengelig og de bruker mer av sin tid på både analoge og digitale medier enn før.

Vi er klare for å lage din neste kampanje


Pleie kundeforhold

Det er viktig å legge vekt på å kommunisere godt med dine eksisterende kunder i denne vanskelige tiden. Vis at du bryr deg, hold dem oppdatert på situasjonen til bedriften, eventuelle endringer og leveransekapasitet. Bruk tiden på å bygge relasjoner. Det kan fint gjøres digitalt, med videopresentasjoner, digitale møter og webinarer. Vi hjelper dere gjerne med både innhold, regi og teknikk.

Vi hjelper deg å holde kontakten

Urelatert