Kunde: Norstat

Holleri du dödl di, diri diri dudl dö!

Hvert år samles alle 12 Norstat-landenes ledelser til et sosialt arrangement på tvers av landegrensene. Agendaen er ikke mer komplisert enn et stort klapp på skulderen, erfaringsutveksling, mye moro og team building. I 2019 gikk turen til vakre Kitzbühel i Østerrike. For å skape engasjement i forkant av turen gikk vi for full pakke med lederhosen, øl, fletter og brassband. 

Norstats kjernevirksomhet gir oss muligheten til å leke med markedsundersøkelser og datainnsamling gjennom visualisering av morsomme fakta. Ved å bruke deres egne metoder, verktøy og tjenester i invitasjonen ønsket vi å skape oppmerksomhet og engasjement om kickoff-destinasjonen og de forskjellige Norstat-landene og -menneskene.

Konseptet, Tyrolean Rhapsody, passet perfekt. Ikke bare hadde vi Bohemian Rhapsody friskt i minne, men samtidig er Tyrol et godt eksempel på en såkalt Euroregion, med svært synlig og suksessfull integrering av politiske prosesser, språk og tradisjoner på tvers av landegrensene. Så Norstat(e) of mind! 

Kjennetegnet på «rhapsodyen» er løs struktur med høy emosjonell karakter — akkurat som Norstats kick-off-agenda.

Forrige: Toxic sh*t warriors Neste: Addisjon. Positivitet. Mer.