Kunde: NRC Group

Vi bygger landet

Med en dyp lokal kunnskap og forståelse, er NRC Group en ledende utvikler av infrastruktur i Norden. Selv om selskapet har vokst markant i størrelse de seneste årene, lever gründerånden fortsatt i beste velgående og gjør det mulig å ta riktige avgjørelser på kort tid. 

Vi begynte å jobbe med NRC Group for å rydde opp i den eksisterende profilen til selskapet ettersom de grafiske elementene spriket i alle retninger. Samtidig gikk selskapet gjennom en strategisk oppkjøpsfase. De trengte derfor å samle menneskene fra forskjellige selskaper og kulturer under én paraply for å bygge internkulturen og stoltheten for NRC Group.

Med den strategiske posisjonen Vi bygger landet, var det administrerende direktør, Øyvind Horpestad, som selv ledet arbeidet med å samle og inkludere alle de ansatte under samme visjon. Baser på dette arbeidet utviklet vi i Minnesota Agency en ny og distinkt visuell identitet, i tillegg til nye websider som de ansatte stolt kunne identifisere seg med.

Forrige: Jo mer lokal og autentisk, desto bedre Neste: Vannflasken over alle vannflasker