Kunde: Oppdrift

Vi er på luften!

I Minnesota Agencys egen podcast møter vi mennesker som inspirerer oss. Kvinner og menn med store drømmer — som tør å følge disse drømmene. Med vår egen strategiske merkerådgiver, Jan Villard, i intervjustolen, er det få ting han unngår å spørre dem om for å få tilfredsstilt sin nysgjerrighet.

Vi ønsket å skape en kanal for å dyrke det vi elsker aller mest; merkevarebygging. Ta pulsen på hva som rører seg der ute innen fagområdet og blant sterke og spennende merkevarer generelt.

I studioet vårt intervjuer vi mennesker som har gjort noe oppsiktsvekkende innen forretningsverdenen, sport eller på et kulturelt plan. Vi møter også mennesker som har skapt innovative produkter, løsninger eller tjenester, og ustoppelige gründere med en beundringsverdig drivkraft.

Selvstendig — og i tråd med byrået

Med tanke på podcastens programinnhold og visuelle identitet, så er den ment å være en selvstendig merkevarebyggende podcast samtidig som den kan ses på som en del av Minnesota Agencys identitet.

Formålet med den visuelle identiteten er at den skal spille på innholdet og stemningen i Oppdrift — lys, lystig, skjermet og intim. Kombinasjonen av portretter i sort-hvitt, tatt av fotograf CF-Wesenberg, komplimentert med et logosymbol med en hvit luftballong på en gul bakgrunn, skal få podcasten til å stikke seg frem i podcastjungelen rent visuelt. For har vi først fått deg til å høre på én episode, ja så tror vi at du kommer du tilbake for mer.

Lytt til episodene på Apple Podcasts eller Spotify

Forrige: Addisjon. Positivitet. Mer. Neste: Ekte nordnorsk slakterhåndverk