Kunde: Landkreditt

En hyllest til alle som elsker norsk mat

Markedsundersøkelser har vist at Landkreditt har for dårlig kjennskap og kunnskap om sine produkter og tjenester i det norske markedet. Noen tror at det er et kredittkortselskap, andre tror at det er en bank kun for bønder, og bare noen få vet om Landkreditts varierte og konkurransedyktige forsikringsprodukter.

Tiden var inne for en merkevarebyggende kampanje for å bygge kjennskap og kunnskap om at Landkreditt leverer bank-, fond- og forsikringsprodukter og -tjenester til alt fra bønder til urbane mennesker i byene. Så hva kan egentlig bønder ha til felles med mennesker som bor i trange byleiligheter? Jo, de kan begge være forkjempere for norske råvarer! Enten du produserer maten eller er den som tar den ekstra omveien for å velge norske produkter i butikken, så er du en viktig brikke for at vi skal fortsette å kunne produsere mat i verdensklasse. Så vi ville takke noen av dem for deres viktige bidrag ved å avlegge dem et overraskelsesbesøk.

Vi burde sette oss ned på en stubbe litt oftere, både bønder og andre.

Guro, grisebonde
Neste: Rapporter for DNV Forrige: Vi bygget merkevaren for de som bygger landet