Kunde: SafeClean

Toxic sh*t warriors

I over 15 år har SafeClean levert innovative og bransjeledende offshore rengjørings- og avfallsbehandlingstjenester. Selv om de mente at de hadde de beste og mest miljøvennlige produktene og tjenestene på markedet, opplevde de å stadig tape flere kontrakter, samtidig som de slet med å komme i posisjon for å gi tilbud.

Vi utviklet en strategi med en tydelig misjon som ble implementert i alle ledd i selskapet, en ny visuell identitet og nye nettsider, tydeliggjorde SafeCleans visjon og bygget intern stolthet ved å bruke de ansatte i all visuell kommunikasjon. For å etterleve egne produkter og tjenester fikk vi de i tillegg til å rengjøre egne lokaler.

Intern opprydning, økt intern stolthet og tydeligere kommunikasjon medvirket sterkt til at SafeClean kom i posisjon til å levere flere tilbud, landet flere kontrakter og doblet omsetningen i løpet av bare to år.

Neste: Insignia skal gi Norges beste bilopplevelse Forrige: Jo mer lokal og autentisk, desto bedre