Kunde: NRC Group

Vi bygget merkevaren for de som bygger landet

Med en dyp lokal kunnskap og forståelse, er NRC Group en ledende utvikler av infrastruktur i Norden. I en vekstfase trengte selskapet hjelp fra oss i Minnesota Agency med å lindre voksesmertene.

NRC Group hadde en utydelig profil og posisjon i markedet, og behov for å utvikle en solid merkevareplattform. Samtidig gikk selskapet gjennom en strategisk oppkjøpsfase. De trengte derfor å samle menneskene fra forskjellige selskaper og kulturer under én paraply for å bygge en felles identitet, og samtidig styrke internkulturen og stoltheten for NRC Group.

Med den strategiske posisjonen «Vi bygger landet», utviklet vi en helhetlig merkevarestrategi, visuell identitet og kommunikasjonsplattform.

Administrerende direktør, Øyvind Horpestad, ledet arbeidet med å samle og inkludere alle de ansatte under samme visjon og forankre forståelsen for merkevaren NRC Group.

Neste: En hyllest til alle som elsker norsk mat Forrige: Som folk flest