Brand Discovery
Mål: Hvor står vi og hvor vil vi. Finne ut av hvor vi står i dag i målgruppenes bevissthet, i forhold til omverden og konkurrenter. Skape enighet om hvor vi vil.
Brand Strategy
Mål: Hvordan komme dit. Definere Brand Purpose og etablere Brand KPIer for å koble merkevarestrategien til forretningsstrategien.
Brand Development
Mål: Hvordan vi skal fremstå. Utvikle konseptuell retning, overordnet visuelt uttrykk og tone-of-voice, kommunikasjonsplattform og skisser for prioriterte flater.
Brand Activation
Mål: Finne overordnet konsept. Sikre systematisk og langsiktig kommunikasjonsuttak. Kommunikasjons- og markedsføringstiltak som posisjonerer og styrker merkevaren, samt skaper ønsket handling hos målgruppene.
Brand KPI
Mål: Sikre riktig kurs gjennom dokumentert innsikt. Systematisk og langsiktig jobbing med dokumenterte Brand KPIer. Løpende rapportering med jevnlig justering og videreutvikling.