Finn merkevarens DNA

Vi sammenkobler en helhetlig merkevarestrategi med forretningsstrategien for å skape vekst for deg og din bedrift. Ved å gjennomføre en grundig analyse, identifiserer vi hva bedriften din trenger å starte, stoppe eller endre for å realisere merkevarens potensiale. Gjennom innsikt, markedsanalyser, strategiske metoder og kreative muskler, lever og ånder vi for å transformere gode bedrifter til sterke, distinkte merkevarer. 

Minnesota 360-modellen 

Vi har en tverrfaglig arbeidsmetodikk med en variert og effektiv verktøykasse. En sterk merkevare må alltid være i bevegelse for å oppleves som relevant for målgruppen. Basert på innsikt, målinger og trender optimaliserer vi strategien og kommunikasjonen underveis for å sikre at merkevaren alltid holder en stø og riktig kurs. Derfor jobber vi helhetlig og langsiktig opp mot dokumenterte KPIer. 

Brand Discovery

Mål: Hvor står vi og hvor vil vi. Finne ut av hvor vi står i dag i målgruppenes bevissthet, i forhold til omverden og konkurrenter. Skape enighet om hvor vi vil.

Brand Strategy

Mål: Hvordan komme dit. Definere Brand Purpose og etablere Brand KPIer for å koble merkevarestrategien til forretningsstrategien.

Brand Development

Mål: Hvordan vi skal fremstå. Utvikle konseptuell retning, overordnet visuelt uttrykk og tone-of-voice, kommunikasjonsplattform og skisser for prioriterte flater.

Brand Activation

Mål: Finne overordnet konsept. Sikre systematisk og langsiktig kommunikasjonsuttak. Kommunikasjons- og markedsføringstiltak som posisjonerer og styrker merkevaren, samt skaper ønsket handling hos målgruppene.

Brand KPI

Mål: Sikre riktig kurs gjennom dokumentert innsikt. Systematisk og langsiktig jobbing med dokumenterte Brand KPIer. Løpende rapportering med jevnlig justering og videreutvikling.

Store hårete mål?

Vi er alltid på utkikk etter fantastiske kunder som er lidenskapelig opptatt av produktene, tjenestene og kundene sine. Ta en prat med oss, da vel!